Dag 28 Abres hviller op ca 500 kilometer

Abandonnee..

lieve allemaal, het doek is zojuist gevallen. De dokter was onverbiddellijk. Ik heb een ontstoken tibia van het rechterbeen en ik moet rust houden. Een enorme deceptie, maar ik zal het moeten accepteren. Gisterenmiddag en vandaag met pijn gelopen en dan is er ook geen fluit aan. Aan het eind van de dag zag het me zwart voor ogen.

Het was wel grappig... de dokter zag me wel slikken en bleek zelf een sportman die 9000 kilometer per jaar fietst. Hij was van 1953 en zag er zo fit uit als morgen de hele dag. Hij stond op en feliciteerde me van harte met mijn prestatie. Hij zei letterlijk dat er maar weinigen zijn die 500 kilometer lopen in 28 dagen. Natuurlijk ik ben bedroefd enbaal ontzettend. Maar ik kan ook terugkijken op een geweldige ervaring : ik heb zoveel leuke dingen meegemaakt en gezien. Er is zoveel gebeurd dat echt toevoegd.

Ik ben triest en tegelijk gelukkig. Ik denk dat ik het advies van die dokter maar ga opvolgen. Elke keer een kilometer of 250 in 10 a 15 dagen.

Ik dank jullie enorm voor al jullie berichten en reacties en voor het volgen van de blog. Het is een grote steun geweest en ik heb het enorm leuk gevonden en gewaardeerd.

Abandonne: ik snap nu de misere van zo n wielrenner als dat in een etappe van de tour de France achter zijn naam komt. En over wielrenners gesproken: ik zie er bijna net zo uit. Als je dan zo n knul zich ziet uitkleden, dan is alles dat zon heeft gevangen hartstikke bruin. En de rest wit als een laken. Zo ziet het er bij mij ook een beetje uit.

Tot gauw.

1. Hans:
    18 augustus 2017
    Vanochtend de confiture en nu deconfiture ????
  2. Kees Van De Sandt:
    18 augustus 2017
    Yep. Het is niet anders. Geweldige ervaring. Jammer dat het nu al stopt. De vogezen lagen te lonken. Die was ik anders morgen ingelopen.

Maar vandaag zag ik na bijna 20 kilometer alleen het zwart voor ogen.
  3. Maarten:
    18 augustus 2017
    Tant pis! Er komt op enig moment vast een vervolg! Dank voor het delen van alle mooie ervaringen!
  4. John:
    18 augustus 2017
    zoals ik al eerder schreef,
    de pijn die verdreef
    ambitie en afstand, de blijvende horizon
    soms drie ledikant en de lege sifon
    maar tis nu op, was zeker geen strop
    wat blijft is respect voor 5 miljoen stappen
    van mij geen dedain of alweer flauwe grappen
    slechts respect voor de droom en vervulde ambitie
    zie dit dus als een noodzakelijke repetitie................
    en dergelijke
    Is geen gek idee
    Voor de grande randonnée
  6. Jan Pieter Blonk:
    19 augustus 2017
    Wat ontzettend waardeloos voor je, maar die 500 km zijn ongetwijfeld heel waardevol voor je geweest.