Rustdag

1 augustus 2017


Vandaag een rustdag. Eerst uitgeslapen, toen het kasteel bezichtigd. 
Toen lekker een middag dutje gedaan en toen door het plaatsje gekuierd.
Heb het prima naar mijn zin gehad.


Morgen lekker weer op stap.


Wat me opvalt is dat als je tijdens het wandelen niemand ziet en je bent weer onder de mensen dat je je ogen uitkijkt.


Verder heb ik er plezier in al zijn dagen als gisteren niet echt jofel.
Later in de week komt Mieke mee lopen. Ik kan niet wachten.
 

3 Reacties

  1. John:
    1 augustus 2017
    Al is je wandel nog zo snel,
    Jouw Mieke achterhaalt je wel
    die kilometers samen stappen
    de bossen en beken door te zappen
    is perfect voor motivatie en herstel
    de liefde loopt daar parallel
  2. Joleen:
    2 augustus 2017
    Wat een stoere onderneming, Kees! Het grote voordeel is dat het naar het zuiden toe over het algemeen steeds beter weer wordt, dus die regen, die zal toch ook wel een keertje ophouden?
    Ik wens je een heel mooie en indrukwekkende reis naar Menton. Waarom Menton eigenlijk?
  3. Aad:
    2 augustus 2017
    Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mieke. Jij zult al met haar gebeld hebben. Wij bellen haar vanavond is het plan. Leuk dat ze een armoedzaaier (en dat ben je als wandelaar in veler ogen) een biertje geven. Give to the poor, zoals de Engelsen zeggen. Zoek wat minder steile hellingen uit vandaag, vier Miekes verjaardag in stijl.