Rustdag
1 augustus 2017
Vandaag een rustdag. Eerst uitgeslapen, toen het kasteel bezichtigd.
Toen lekker een middag dutje gedaan en toen door het plaatsje gekuierd.
Heb het prima naar mijn zin gehad.
Morgen lekker weer op stap.
Wat me opvalt is dat als je tijdens het wandelen niemand ziet en je bent weer onder de mensen dat je je ogen uitkijkt.
Verder heb ik er plezier in al zijn dagen als gisteren niet echt jofel.
Later in de week komt Mieke mee lopen. Ik kan niet wachten.

Jouw Mieke achterhaalt je wel
die kilometers samen stappen
de bossen en beken door te zappen
is perfect voor motivatie en herstel
de liefde loopt daar parallel
Ik wens je een heel mooie en indrukwekkende reis naar Menton. Waarom Menton eigenlijk?